Front Page

Front Page

Blinq-Beauty Drink Testimoni







BLINQ BEAUTY DRINK

★★BLINQ® Beauty Drink merupakan Minuman 3 dalam 1 yang Pert.ama di Malaysia dengan gabungan Pemakanan Sunah & Ramuan terkini. Berfungsi untuk memp.erbaiki Kesi.hatan D.alaman, Mendapatkan Kulit yang cantik & Bentuk Badan IDEAL

Blinq Beauty Drink mempunyai kebaikkan 3 dalam 1 iaitu :

✔ BLINQ® Beauty Drink dapat membantu dari segi Kecantikkan dalaman terutamanya membantu dalam menstabilkan hormon wanita. Ia juga membantu melancarkan peredaran haid, membantu mengatasi masalah cyst, fibroid, sengugut, membantu kesuburan & memberi tenaga sepanjang hari.

✔ BLINQ® Beauty Drink dapat membantu dalam Kecantikkan Luaran seperti mengembalikan keremajaan kulit wajah anda, ia juga membantu mencerahkan kulit anda secara sekata dan semulajadi. Ia juga membantu dalam memperbaiki kulit dari dalam supaya kulit anda akan kelihatan lebih anjal, gebu dan awet muda.

✔ BLINQ® Beauty Drink juga membantu dalam mendapatkan bentuk badan yang IDEAL, dimana ia membantu menyerap minyak berlebihan daripada pemakanan seharian kita, membantu proses pembakaran lemak, meningkatkan kadar metabolisma badan dan memberi anda rasa kenyang supaya anda mampu mengawal pengambilan kalori anda.

Yang lagi best.. BLINQ® Beauty Drink tidak menggunakan gula, sebaliknya menggunakan Extract Stevia sebagai pemanis. Ia sesuai untuk semua golongan dan sangat bagus bagi mereka yang menitik beratkan kesihatan.

Antara ramuan-ramuan yang terkandung dalam BLINQ® Beauty Drink ialah Habbatus Sauda, Delima, Madu, Kurma, Arabic Gum, Vitamin C, Durian Belanda,Guarana, Garcinia, Serbuk Mutiara, Collagen Ikan Salmon, Glutathione, White Kidney Bean, Extract Stevia & Hyluronic Acid.

Harga Jualan: SM : RM 99 | SS : RM 105 (21 sachet)


Pm laju-laju untuk mendapatkan produk ini dengan harga istimewa : 019-4064990